Acest medicament uzual ar putea pune oasele la risc
Sănătate

Acest medicament uzual ar putea pune oasele la risc

osteoporoza, un medicament obișnuit utilizat pentru tratamentul acestuia crește de fapt riscul de fracturi osoase. Oamenii de știință avertizează acum că medicamentele care pretind că întăresc oasele au efectele opuse. Medicamentul în cauză este cunoscut ca un bifosfonat. Cercetătorii au descoperit că pacienții care au luat această clasă de medicamente timp de cinci ani au modificat compoziția osoasă, făcându-i să devină mai fragile, crescând riscul fracturilor.

Medicamentele de consolidare a oaselor legate de oasele mai slabe

65 la 93 care luau bifosfonați. Aceste medicamente sunt menite să reducă riscul de fracturi, deoarece determină oasele să devină mai mineralizate și mai grele. Dar cele mai recente descoperiri pot schimba modul in care medicii trateaza pacientii cu osteoporoza.

Autorul studiului Profesorul Eve Donnelly de la Universitatea Cornell din New York a spus

: "Este un fel de sabie cu doua capete. Este extrem de bun pentru a preveni pierderea osoasă, dar medicamentele vor încetini, de asemenea, acest proces natural - ceea ce permite o cifră de afaceri. Aceasta este una dintre avertismentele pe care aș vrea să le transmit. Ceea ce am observat este într-adevăr rezultatul unui tratament pe termen lung. " Se recomandă utilizarea bifosfonaților între trei și cinci ani. Experții sugerează că pacienții ar trebui reevaluați după cinci ani pentru a determina dacă menținerea acestora este sigură. Unii dintre voluntarii din studiu au luat aceste medicamente timp de până la opt ani.

Participanții au fost împărțiți în cinci grupe bazate pe fracturi și pe bifosfonați.

A apărut o analiză biopsică a stratului exterior al osului coapsei, care cercetatorii au descoperit ca sunt mai mineralizati si mai grei. Estimarile curente ale rupturilor coapselor in randul utilizatorilor de bifosfonati se estimeaza a fi intre 10 la 10.000. În prezent, beneficiile acestor medicamente depășesc riscul. Un studiu a estimat că, pentru fiecare 100 de fracturi, medicamentul a fost prevenit, a cauzat una.

Pe de altă parte, utilizarea acestor medicamente a fost asociată cu o afecțiune dureroasă și disfiguroasă a maxilarului, împreună cu un risc mai mare de probleme de vedere. > Dacă sunteți preocupat de utilizarea bifosfonaților, adresați-vă medicului dumneavoastră. Dacă sunteți în prezent pe ele, nu încetați să le luați fără să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră.

ÎMbunătățirea capacității cardiorespiratorii ajută la scăderea riscului bolilor cardiovasculare
Cinci sfaturi pentru a vă ajuta să mâncați curați

Lasă Un Comentariu